sobota, 10 czerwca 2017

2. Wakacje tuż - tuż + sesja zdjęciowa ♥

 Hejuś ! :3

Już niedługo wakacje ! Kiedy macie zakończenie roku szkolnego ? Ja 23 czerwca . To już tylko 13 dzinoków . Jak dobrze liczę ..... ( xd ) No raczej liczę dobrze ...... A może nie ...? xd
A tak schodząc z huśtawki w chmurach i wchodząc na ziemie .... xd
W taki ciepły dzień postanowiłam zrobić sesję zdjęciową moim lps ... A oto taka  czerwcowa sejsa zdjęciowa ! :3
 
                                                            Mój ulubiony lps *^*
Taki ptaszek  :3
                                                      
                                Ważka - bardzo podoba mi się to zdj
                                      A teraz takie myszki =^.^=
Jestem z niej bardzo zadowolona .... Strasznie podobają mi się te zdjęcia ♥
 To by było na tyle ... :c  
Macie jakiś fajny pomysł na nowy post ?
Może moja kolekcja lps ? Co wy na to ?

                                                         Tofinka

2 komentarze:

4. Nowy pupilek ♥

Hej , hej ♥ Ten post będzie troszeczkę inny niż pozostałe moje posty , ponieważ będzie on o moim '' przyszłym '' piesku . ...